Bitcoin Ethereum Ripple BitcoinCash Litecoin Dash NEM NEO BitConnect Monero IOTA Ethereum Classic Qtum OmiseGO Cardano Lisk Stellar Lumens Zcash Tether Waves Hshare Stratis Bytecoin Ark EOS Golem Kyber Network DigixDAO TRON Dogecoin BitcoinDark Blocknet Regalcoin DigiByte QuazarCoin DigitalNote Dashcoin FantomCoin Enigma MobileGo ZCoin Gulden TokenCard Aeon Pillar Aeon Skycoin XPlay Diamond Mysterium eBTC EOS ZClassic TokenPay Asch Monero Original
White paper - найпотужніший маркетинговий інструмент в B2B

Вайт ПЕЙПЕР по праву вважаються одними з найбільш дієвих інструментів в B2B-маркетингу: вони користуються великим попитом, їх легко поширювати, вони - відмінний інструмент генерації лідів. Добре написаний вайт пейпер показує ваші переваги перед іншими компаніями, навчає читачів і, в кінцевому підсумку, переконує їх купити рішення, яке ви пропонуєте.
White paper - це потужний інструмент B2B-маркетингу. Він являє собою своєрідний гібрид журнальної статті і брошури. У статті він бере об'єктивний освітній підхід і вплітає туди переконливі корпоративні послання, характерні для брошур. WP є частиною тематичної стратегії компанії. Його мета - надати корисну інформацію про рішення певної проблеми.Термін white paper - родич терміна white book (біла книга), що означає спочатку офіційний звіт про політичні заходах, надавався парламенту британським урядом. Особливо знаменитими «білі книги» Черчілля, які випускалися в період з 1922 по 1939 рр. Маркетингове значення термін отримав на початку 90-х років, коли почали застосовувати по відношенню до цінних корисним матеріалами, що використовується переважно в B2B-секторі.
Про що потрібно пам'ятати при створенні WP
Отже, ви вирішили витратити ресурси (тимчасові або грошові) на створення WP. Є речі, про які потрібно пам'ятати:


➦  Пам'ятайте про обсяг

6-14 сторінок друкованого тексту (20 000 - 30 000 знаків з пробілами) - ось той максимум, який сучасний бізнес-читач готовий подужати. Як і у будь-якого правила, з нього бувають винятки. Зустрічаються і 50-сторінкові вайт ПЕЙПЕР (більше 50 000 знаків) і вкрай цінні багатосторінкові звіти. Ось приклад недавнього звіту від HubSpot - цілих 175 сторінок.

➦  Зосередьтеся на освітньому аспекті

Так, вам безумовно потрібно сказати про свою компанію, але більша частина white paper повинна бути освітньої. У цьому сенсі дуже важливо довіряти написання WP не просто «копірайтер», а людині або компанії, що спеціалізуються на цьому виді робіт.

➦  Дізнайтеся, хто ваш читач і пишіть для нього

Перш, ніж приступити до написання white paper, ви повинні дізнатися, хто ваш читач в психологічному, демографічному та інших аспектах. Якщо ви цього не зробите, ви зазнаєте невдачі при спробі зблизитися з читачем і промахнетеся з вибором мови спілкування: структур пропозиції і формулювань. Наприклад, маркетологи люблять короткі, прості речення, в той час як людям наукового складу будуть ближче складні структури.

➦  Будьте переконливі: використовуйте інтерв'ю, кейс-стаді, розрахунки ROI, дослідження, опитування

Люди довіряють експертам через багатого досвіду, кваліфікації і знань. Читачі швидше прислухаються до короткого думку експерта, ніж до привабливим обіцянкам компаній.

Навіть якщо ви вважаєте себе головним експертом в ваш продукт, завжди корисно почути думку про проблему з боку. Ваші потенційні клієнти зацікавлені знати все погляди на проблему і її рішення, то не будьте егоїстичні!

➦  Приділіть особливу увагу перших сторінок

Часто перша сторінка вайт Пейпера викладається для загального перегляду, щоб дати уявлення про загальну цінності матеріалу в ньому. Прочитавши її, люди зможуть зрозуміти, чи варто витрачати час на ваш WP чи ні. Це дійсно важливо!

➦  Використовуйте професійнередагування, верстку і дизайн

Переконайтеся в тому, що ваші тексти професійно відредаговані. Простих перевірок парою людей буде недостатньо. Будучи експертом в своїй області, ви уявляєте цінність саме своїми знаннями, але віддавши статті на перевірку професійного редактора, ви зможете внести необхідні скорочення, переконатися в ясності тексту і вичистити граматичні помилки, які були пропущені.

  Будьте готові витратити час на цей проект

White paper  Незважаючи на те, що він не має ніякого юридичного статусу, він детально описує не тільки сам проект, а й правила його існування, прийняті за основу творцями.
У документі зазначаються такі відомості, при цьому схема є типовою, але не обов'язковою:
Background. Загальні дані про ідею проекту і причини її появи.
Introduction. Опис меж проекту і ринків його присутності, основи монетизації проекту.
Market Analysis. Оцінка ринку, що демонструє затребуваність пропонованого продукту.
Introduction of product. Детальний опис безпосередньо продукту, пропонованого інвесторам.
Product specific section. Технічна складова проекту, включаючи використовувані механічні процеси.
Technical. Ще один технічний розділ, що описують процеси випуску криптовалюти, технічну складову реалізації проекту.
Usability. Описує основи практичного використання і переваги, що надаються продуктом інвесторам.
Roadmap. «Дорожня карта», яка описувала плановані перспективи подальшого.


HashFlare


                  bitcoin price chart bitcoin price chart bitcoin price chart

Немає коментарів: